Frågor & Svar
Här besvarar vi de allra vanligaste frågorna vi får.
Hittar du inte svaret på din fråga här så är ni varmt välkomna att ställa er fråga till info@spelproffset.se
VILKA BETALNINGS ALTERNATIV ERBJUDER VI?
Vi erbjuder ett flertal alternativ
- Kortbetalning (Visa / Mastercard)
- Banköverföring (Via Trustly)
- Swishbetalning
- Swishbetalning
- Klarna
DET GÅR INTE ATT BESTÄLLA?
Vi kan inte lägga in några ordrar i webbutiken.
Men tveka inte att kontakta oss på: Info@spelproffset.se eller ringa oss på 0707-73 91 86
Vi guidar dig gärna igenom orderprocessen.
Vi guidar dig gärna igenom orderprocessen.
VAD KOSTAR FRAKTEN?
Standardavgiften är 39:- (99:- för företagspaket)
Oavsett om du beställer ett sällskapsspel eller ett 500-kilos spelbord. Hempaket med leverans hem till dörren kostar 99 kr.
Vi erbjuder fri frakt för standardleverans (Schenker Ombud) vid köp över 600 kr.
Fraktkostnad tillkommer alltid vid leveransmetoderna Schenker Ombud Snabb, företagspaket (Schenker Parcel) och Schenker Hempaket.
Vi erbjuder fri frakt för standardleverans (Schenker Ombud) vid köp över 600 kr.
Fraktkostnad tillkommer alltid vid leveransmetoderna Schenker Ombud Snabb, företagspaket (Schenker Parcel) och Schenker Hempaket.
VEM LEVERERAR MIN ORDER?
Du väljer själv leveransmetod i vår kassa
Undantag till detta är de största spelborden (foosball, bordtennis, biljard etc.). I dessa fall skickas beställningen direkt från leverantörens lager och transporteras enligt leverantörens fraktavtal. Våra leverantörer skickar med bl.a DHL, Schenker, TNT, UPS och Postnord.
Vid undantag, som beskrivs ovan, informeras alltid kunden om detta innan leverans.
VAD HÄNDER OM DU BESTÄLLER FEL PRODUKT?
Kontakta oss och förklara problemet. Uppge ditt namn och ordernummer.
Vi erbjuder 30 dagars öppet köp.
Om du har valt faktura som betalsätt, tänk på kontakta oss snarast möjligt så att ingen påminnelseavgift tillkommer på ditt fakturaköp.
Vid felbeställningar eller ångrad order, står du som kund för kostnad för returfrakt.
Vid felbeställningar eller ångrad order, står du som kund för kostnad för returfrakt.
JAG VILL BESTÄLLA TILL EN ANNAN MOTTAGARE HUR?
Vårt system kommer att hålla din beställning. Den skickas när samtliga artiklar i beställningen finns i lager.
Om du beställt flera artiklar varav en är slut i lager, hålls hela ordern tills samtliga artiklar finns inne hos oss.
Om leveranstiden skulle dröja över 2 veckor kommer vi snarast informera dig om detta.
Om leveranstiden skulle dröja över 2 veckor kommer vi snarast informera dig om detta.
Vi delar normalt sett inte upp beställningar. Vill du att vi delar upp din order ber vi dig kontakta oss.